Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 16 november 2009

Av Julia - 16 november 2009 19:38


God afternoon m katt


Jag är också medlem i Facebook, men har inte besökt sidan sen i mars. Det vill säga enda tills igår kväll.


Flera av mina bloggvänner finns där och en av dem "lurade" mig att skaffa farm och dessutom 2 kattungar.

Dessa kattungar spinner och piper så de lurar Amanda, som gör allt för att få ut och rädda kissarna ur datorn! Hon har tippat omkull min laptop 2 ggr igår.

På farmen har jag fått en ko och en kyckling som "presenter" av gulliga "grannar". Jag sår och skördar matar djur, mjölkar kossa och klappar kattungar.


Herre gud jag är vuxen och leker hela dagen och har jätteroligt!!! Nu ska jag ta mig runt bland mina bloggande vänner och se vad dom har haft för sig. Troligt att jag gör som katten på min avskedsbild Flört



   Sover vid dator  /Julia 

Av Julia - 16 november 2009 08:46


Måndag  


...då är det måndag igen. Är det bara jag som har för mig att det är oftare måndag, än fredag??? Ibland tycker jag det. Helgerna flyger i väg. De går mycket fortare än vardagarna.


Jag har fått kallelse till doktorn 16 december. Har försökt att ringa för att boka om tiden men hon har telefontid mellan 8-9, jag ringer kvart i 9 får vänta efter att sekreteraren har svarat och bett mig vänta "ett ögonblick" vilket tar drygt 10 minuter. Det innebär att doktorns telefontid är över. Så jag måste vänta till imorrn. SUCK... får ringa igen då.

Nu ska jag äntligen hämta påfyllning, lite mer thé ska bli gott! Återkommer!


Have a nice day   /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards